Основні теми:

30 жовтня 2009 р.

Zorikto




У серпні мав достатньо часу для культурної програми. Серед інших відвідав виставки у московському домі художників - легендарному ЦДХ. В цілому виставки та художні салони залишили дуже неприємне враження. Кітч, комерція та притензії на оригінальність. Ходили, дивилися на картіни різних "геніїв". Іноді було смішно, іноді бридко, а іноді просто боліли очі. На що малювати картину на яку неприємно дивитися?
Але серед цього жахливого зібрання була одна виставка, яка виправдала і сам похід і години блукання по залах ЦДХ. Там була виставка картин бурятського художника Зорікто Доржиєва. Шановні, це нечто. Я стояв біля кожної картини як загіпнотизований. Я не так добре знаюся на мистецтві, що б писати грамотні відгуки, але те що я побачив...
У кожній картині така глибина образів, така міфологічність. Я не знайомий з бурятською культурою, історією чи міфологією, але години проведені перед картинами цього мага?, шамана?, чарівника?. Я стояв і захоплено милувався картинами, повертався до раніше бачиних, знов стояв та дивився. Ні шановні це краса, це сила, це справжня магія.
Всі картини автора на сайті галереї Кханкхалаєв. Ще зверніть увагу на картини Жамсо Раднаєва. Ще один маг...
А тепер роботи що мені найбільше сподобалися: (мають бути під катом якщо ця фунція блогеру запрацювала)










Немає коментарів:

Дописати коментар